Uw mobiele kosten zelf in de hand

Al 0 0 0 0 tevreden klanten bellen ook via Solcon Mobiel!

Bereken uw maandelijkse kosten

Door middel van onderstaand hulpmiddel kunt u een indicatie van uw maandelijkse kosten berekenen. U betaalt altijd naar wat u verbruikt. Stelt u bijvoorbeeld in dat u niet meer dan €10,00 wilt bellen. Die maand belt u maar voor €7,50. Dan betaalt u €7,50. Zo betaalt u nooit te veel, een fijn idee toch?


0 50 100 150 200 250 300 ∞

0 0,5 1 1.5 2 2.5 3 3.5 4 4.5 5

Kostenindicatie

0,00 /mnd

- excl. starttarief (€0,10 per gesprek)
- excl. abonnementskosten (€1,00 per maand)


  • Standaard 4G internet
  • Maandelijks opzeggen
  • Gratis nummerbehoud
  • Stel per maand in wat u wilt verbruiken
  • Bel- en internetkosten in NL en de EU gelijk EU
Bestel uw SIMkaart

Solcon Mobiel is anders dan andere aanbieders.
Bekijk de video waarom.

Privé noodnummers instellen

Heeft u uw ingestelde bestedingsruimte bereikt? Geen probleem! Blijf altijd bereikbaar. Want bij Solcon stelt u gratis 4 privé noodnummers in.

 

 

Maandelijkse kosten in de hand

Bij Solcon betaalt u alleen de werkelijk door u gemaakte bel- en sms kosten. Tevens worden alle gesprekken af per seconde gerekend.

U kunt per maand instellen wat u wilt verbruiken. Dit kunt u instellen voor elk gezinslid met een Solcon SIMkaart. Zo betaalt u nooit te veel!

 

Razendsnel 4G internet

Bij Solcon ontvangt u altijd gratis 4G internet. Hiermee kunt u super snel internetten en kijkt u zonder haperingen uw favoriete programma op uw smartphone.

Nederlandse tarieven in de EU

Bel en SMS overal in de EU voor Nederlandse tarieven. Geen extra roamingkosten en geen hoge beltarieven wanneer u wilt bellen vanaf uw vakantie adres!

Nederlandse tarieven in de hele EU!

  Tarieven
Starttarief € 0,10
Bellen per minuut € 0,10
Eenmalige kosten € 7,50
Abonnementskosten per maand € 1,00
Internet tot 500 MB
Bekijk alle datatarieven
€ 7,95

Extra opties

 

Extra SIMkaart

€7,50 eenmalig + €1,00 per maand

Voor elk gezinslid een SIMkaart. Vraag eenvoudig een extra SIMkaart (tot maximaal 5 SIMkaarten) aan via het Serviceweb.

 

 

ISA®, hét multimediafilter

€2,95 per maand

Bescherm uw kinderen automatisch tegen websites met geweld, erotiek, gokken of haat, discriminatie.

 

 

 

Onbeperkt bellen

€13,50 per maand

Bel onbeperkt naar vaste en mobiele nummers in Nederland en de EU.

 

Ga naar alle extra opties

Tarieven

Solcon biedt internetten, bellen en SMS-en exclusief voor klanten. Met Solcon mobiel betaalt u alleen naar uw werkelijk verbruik.

Bekijk de tarieven

Nummerbehoud

Neem uw huidige vertrouwde nummer gratis mee naar Solcon. Wij zorgen er voor dat uw oude abonnement vloeiend overgaat in uw nieuwe abonnement bij Solcon.

Meer informatie

Activeer uw SIMkaart in 6 stappen

Activeer

Manuel – Klantenservice

Wilt u advies over welk product het meest geschikt is voor u? Bel ons gerust op 088 - 003 22 22, want Manuel en zijn team helpen u graag verder.

Vraag het Manuel

Heeft u verder nog vragen?

  • Kan ik een extra SIMkaart aanvragen?

    Ja dat kan. Een extra SIMkaart kunt u eenvoudig aanvragen via het Serviceweb. De kosten voor een extra SIMkaart bedragen eenmalig €7,50. U kunt tot maar liefst 5 SIMkaarten extra aanvragen.

  • Ik wil naar het buitenland bellen, wat kost dat?

    Bekijk hier het zone-overzicht.

  • Wat is een Internetten SIMkaart?

    Een Internetten SIMkaart is een SIMkaart speciaal voor in uw tablet. U kunt met deze SIMkaart niet bellen of SMS’en, enkel internetten. Ideaal wanneer u op een locatie bent waar geen wifi beschikbaar is.

  • Wat is mijn internetsnelheid via 4G?

    Afhankelijk van uw fysieke locatie zullen de geraamde maximum snelheden variëren. Hierbij gelden de volgende geraamde maximum snelheden snelheden: 3G: 14/4 Mbit/s 4G/4G+: 25/10 Mbit/s

    *Wilt u meer lezen over de laatste wetgeving rondom internetsnelheid. Klik dan hier.

  • Kan ik de belminuten meenemen naar de volgende maand?

    Bij Solcon betaalt u alleen de werkelijk door u gemaakte maandelijkse bel- en sms kosten. Tevens worden alle gesprekken af per seconde gerekend. U kunt per maand instellen wat u wilt verbruiken. Dit kunt u instellen voor elk gezinslid met een Solcon SIMkaart. Zo betaalt u nooit te veel!

    Internetbundel Uw internetbundel loopt aan het einde van de maand af. Deze kunt u niet meenemen naar de volgende maand. U betaalt uw internetverbruik in staffels. Bekijk hier de tarieven.

  • Maakt Solcon gebruik van een Fair use policy?

    Solcon hanteert voor Solcon Telefonie een zogeheten ‘Fair Use Policy’. Solcon behoudt zich het recht voor om bij afwijkend en excessief gebruik van Solcon Telefonie inclusief aanvullende diensten het gebruik hiervan per Klant te beperken en/of tijdelijk te blokkeren. Onder afwijkend gebruik worden onder meer, maar niet uitsluitend, bedoeld uitzonderlijk lange gesprekken; veel gesprekken in een kort tijdsbestek en repeterende korte gesprekken naar één bestemming.

  • Start van uw betaalperiode

    De betaal periode gaat van start wanneer u uw abonnement activeert. Bekijk hier hoe u uw abonnement activeert.

  • Wat zijn de beltarieven?

    Binnen Nederland
    De kosten voor het bellen, SMS-en en Internetten vindt u hier.

    Buiten Nederland
    De kosten voor het bellen, SMS-en en Internetten buiten Nederland vindt u hier

  • Hoe activeer ik mijn SIMkaart?

    Op deze pagina leest u stap voor stap hoe u uw SIMkaart kunt activeren. Na het activeren gaat uw abonnement van start.

  • Kan ik mijn bestedingsruimte wijzigen?

    Ja dat kan. Merkt u dat u het einde van de maand niet gaat redden met uw ingestelde bestedingsruimte? Geen probleem, u kunt deze op elk moment bijstellen. Het aanpassen van uw persoonlijk ingestelde bestedingsruimte is ook nog eens gratis, zowel naar boven als naar beneden. 

    Volg de volgende stappen om uw bestedingsruimte te wijzigen:

    • Login op https://serviceweb.solcon.nl
    • Selecteer bovenaan in het uitklapmenu uw mobiele nummer
    • Kies in het linkermenu voor ‘Mijn bestedingsruimte’
    • Selecteer de dienst waar u de bestedingsruimte voor in wilt stellen of stel 1 bestedingsruimte in voor bellen, SMS’en en internetten.
  • Kan ik het abonnement tussentijds wijzigen of opzeggen?

    Abonnement wijzigen
    Merkt u dat u het einde van de maand niet gaat redden met uw ingestelde bestedingsruimte? Geen probleem, u kunt deze op elk moment bijstellen via uw Serviceweb. Het aanpassen van uw persoonlijk ingestelde bestedingsruimte is ook nog eens gratis, zowel naar boven als naar beneden.

    Abonnement opzeggen
    U kunt uw abonnement per maand opzeggen via uw Serviceweb.

  • Wat is het dekkingsgebied?

    Afhankelijk van uw fysieke locatie zullen de snelheden variëren. Bekijk de dekking van ons 4G netwerk.

  • Wijze van betaling van het abonnement

    Door middel van een automatische incasso zal Solcon zal maandelijks het verbruikte bedrag van uw rekening afschrijven. U ontvangt maandelijks een digitale factuur. Een overzicht van de gebruikskosten wordt online verstrekt via uw Serviceweb.