Internet 2023

Nieuwe tarieven vanaf 1 juli 2023

Om een veilige, snelle en betrouwbare verbinding te waarborgen investeren wij in onze diensten en ons netwerk. Om dit te kunnen blijven doen moet er rekening gehouden worden met de stijging van de netwerk- en energiekosten. Op 1 juli 2023 heeft Solcon haar tarieven aangepast.

U heeft een persoonlijk bericht ontvangen waarin staat wat dit precies voor u betekent.

Heeft u vragen over de wijzigingen? Bekijk op deze pagina alle wijzigingen en antwoorden op veelgestelde vragen.

Wat verandert er voor mij?

  • Abonnementskosten

    U heeft een e-mail of brief ontvangen. Hierin staat het nieuwe tarief voor uw abonnement. Bekijk op deze pagina een overzicht van de meest voordelige tarieven.

  • Televisieprogramma’s opnemen en terugkijken

    Het opnemen en terugkijken van televisieprogramma’s is niet standaard inbegrepen bij een televisiepakket voor nieuwe klanten. Deze optie kan worden bijbesteld voor een bedrag van €5,- per maand.

    Het is mogelijk om de optie tot programma’s opnemen en terugkijken stop te zetten, wanneer u hier geen belang bij heeft.

  • Vast bellen

    Vanaf 1 juli 2023 heeft vast bellen bij Solcon een prijs van €2,- per maand (per telefoonnummer).*

    De start- en beltarieven (per minuut) zijn € 0,15 ct.*

    * prijzen die worden genoemd zijn inclusief btw.

Heeft u verder nog vragen?

  • Wanneer gaan de nieuwe tarieven in?

    De nieuwe tarieven zijn ingegaan op 1 juli 2023, met uitzondering van klanten die per kwartaal of per jaar betalen. Daarnaast is er een uitzondering voor klanten met een lopend (jaar)contract. In het persoonlijke bericht dat u heeft ontvangen, vindt u de ingangsdatum van uw tariefswijziging.

  • Hoe kan ik contact opnemen?

    Voor al uw vragen kunt u terecht bij onze Klantenservice. Bel naar 088 – 003 22 22 (bereikbaar ma-vr van 8.00 – 17.30 uur en zaterdag van 9.00 – 17.30 uur).