Vergoeding bij onderbreking van uw dienst(en)

Vergoeding bij een netwerkstoring

Wij doen ons uiterste best om storingen zo snel mogelijk op te lossen. Toch gebeurt het soms dat je door een netwerkstoring langer dan 12 uur geen gebruik kunt maken van een dienst. In dat geval heeft u, volgens de wet, recht op een vergoeding. Per situatie zullen we de vergoeding beoordelen .

Compensatie aanvraag

Wilt u een netwerkstoring gecompenseerd krijgen? Vul onderstaand formulier in en wij zullen uw aanvraag beoordelen.

Goed om te weten

  • Wat houdt deze wettelijke vergoeding in?

    Tijdens een netwerkstoring kunt u uw diensten niet gebruiken. Duurt de storing langer dan 12 uur, dan heeft u volgens de wet recht op een vergoeding per dag.

  • Wat is een netwerkstoring?

    Een netwerkstoring is een storing in het netwerk waardoor diensten, zoals internet, telefonie of televisie, volledig zijn onderbroken. Storingen bijvoorbeeld aan uw modem, uw smartphone of de bekabeling vallen niet onder netwerkstoringen.

  • Bij welke diensten heb ik recht op een vergoeding?

    Op onderstaande diensten heeft u recht op een vergoeding:

    • TV, Internet & Bellen
    • Mobiel
  • Hoe hoog is de vergoeding?

    We beoordelen de hoogte van de vergoeding per situatie. Vul het compensatieformulier in en we zullen uw compensatie aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen.

  • Hoe krijg ik de vergoeding terug?

    Deze vergoeding wordt verrekend op uw factuur. Dit is uiterlijk de 2e factuur die u ontvangt na de aanvraag.