Regel het eenvoudig zelf in Serviceweb

Serviceweb is uw persoonlijke online omgeving. Hier kunt u 24/7 terecht voor het bekijken en wijzigen van uw klantgegevens en abonnementsgegevens. Bekijk hieronder een overzicht van de zaken die u kunt vinden en/of wijzigen in Serviceweb. 

Inloggen in Serviceweb

Hoe werkt inloggen?

Met uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord logt u snel & veilig in op Serviceweb.

Inloggegevens vergeten

Bent u uw inloggegevens voor Serviceweb vergeten? U vindt uw gebruikersnaam in de bevestiging van uw bestelling of op uw factuur. Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u online eenvoudig een nieuw wachtwoord aanmaken. U heeft hiervoor wel uw gebruikersnaam nodig.

Overzicht van Serviceweb

  • Abonnement
    Hier kiest u het abonnement waar u meer over wilt bekijken of aanpassingen in wilt doorvoeren. U vindt deze mogelijkheid helemaal bovenaan de pagina.
  • Abonnementsbeheer
    U bekijkt hier meer informatie over de inhoud van uw pakket en geeft eenvoudig bestellingen of wijzigingen door. 
  • Overig
    Onder overig vindt u meer informatie over uw gegevens, facturen, status van orders en het opzeggen van uw abonnement. 
  • Relatiegegevens
    Dit is een overzicht van uw relatiegegevens die bij ons bekend zijn. 
  • Mijn pakket
    Bekijk uw abonnement(en) en geef eenvoudig bestellingen en wijzigingen door.
  • Pakketwijziging
    Hier vindt u de mogelijkheid om uw internetpakket te wijzigen. 
  • Filter
    Ontdek meer over het ISA multimediafilter en of deze op dit moment actief is. 
  • Dataverkeer gebruik
    Bekijk een overzicht van uw dataverkeer. Selecteer een gewenste maand en zie wat uw dagelijkse totale up- en download is.
  • Website(s)
    Heeft u een eigen website of FTP-account? Dan vindt u hier een overzicht. 
  • Relatiegegevens
    Hier vindt u uw adres- en betaalgegevens en geeft u wijzigingen door. U kunt hierbij denken aan een nieuw IBAN-nummer, e-mailadres of telefoonnummer. Ook privacygegevens, zoals het ontvangen van onze nieuwsbrief wijzigt u hier.
  • Facturen
    Bekijk al uw facturen en factuurspecificaties van de afgelopen maanden. 
  • Orderstatus
    Een overzicht van alle orders die door u geplaatst zijn. Door op de omschrijving van een order te klikken, bekijkt u de details van deze order.
  • Support
    Heeft u een probleem of vraag over onze diensten? U vindt hier meer informatie over de stappen die u kunt ondernemen. Wanneer u er zelf niet uitkomt, kunt u een ticketformulier invullen. Support pakt deze dan voor u op. Onderaan de pagina vindt u een overzicht van uw ticket(s) en de status. 
  • Wachtwoord Serviceweb
    Wijzig hier uw wachtwoord voor Serviceweb.
  • Dns-beheer
    Ontdek meer over eventuele geregistreerde domeinen.
  • Opzeggen
    U heeft hier de mogelijkheid om uw abonnement op te zeggen.
  • Uitloggen
    Hier logt u uit in Serviceweb.

Heeft u verder nog vragen?

  • Waar vind ik mijn relatienummer?

    Een relatienummer van Solcon bestaat uit 6 cijfers. U vindt het:

    • in de orderbevestiging die u via de mail of per post heeft ontvangen.
    • in de facturen die u van ons ontvangt.

     

  • Hoe bekijk ik een gespreksspecificatie?

    Een specificatie van de gesprekskosten bekijkt u eenvoudig via Serviceweb.

    • Selecteer uw telefoonnummer bij ‘kies een abonnement’.
    • Selecteer ‘telefonie’ onder ‘abonnementsbeheer’.
    • In het midden van het scherm verschijnt een menu waar u uw gespreksdetails per factuur of per periode kunt opvragen.

     

  • Ik wil graag extra opties toevoegen aan mijn pakket. Hoe doe ik dit?

    Via Serviceweb kunt u gemakkelijk zelf extra opties toevoegen aan uw pakket. U kunt hierbij denken aan belbundels of extra zenderpakketten. Onder ‘abonnementsbeheer’ vindt u ‘mijn pakket’. Hier kunt u extra opties aanvinken en bestellen.

  • Ik wil mijn IBAN wijzigen

    U wijzigt uw IBAN eenvoudig via Serviceweb onder ‘relatiegegevens’.