Meld uw klacht

Heeft u een klacht?

Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en goede producten aan te bieden. Toch kan het zo zijn dat u ergens niet tevreden over bent. Wij horen dit graag van u. Vul het klachtenformulier in en stuur uw klacht naar ons op.

Wij streven er naar om binnen 48 uur een reactie te geven op uw klacht.

Bent u het niet eens met de reactie?

Wanneer u het niet eens bent met onze reactie kunt u uw klacht binnen 10 dagen voorleggen aan de Geschillen Commissie of uw klacht bij ODR voorleggen.

Neem contact op met de Geschillen Commissie

Of meldt uw klacht bij ODR.

Klachtenformulier

Stuur uw klacht via onderstaand formulier en wij zullen deze zo snel mogelijk in behandeling nemen.

Vijf goede redenen om voor Solcon te kiezen


Sinds juli 2017 is Solcon onderdeel van KPN.

Solcon heeft dit jaar weer een uitstekend testoordeel in de categorie ‘Internet’ (7,8) volgens de Consumentenbond.

ISA®, hét kennisplatform voor veilig internet met tips en tools.

Bellen via de vaste lijn tegen lage beltarieven en altijd gratis met andere Solcon klanten.

Kijk altijd en overal uw favoriete programma via de Solcon TV app. Nu ook beschikbaar in de EU-landen