Uitleg over jouw factuur Wij staan voor jou klaar

We zijn blij dat je voor ons hebt gekozen als jouw internetprovider. Wij bieden jou betrouwbaar, snel en veilig internet. En dat doen we met aandacht voor jou. Het kan zijn dat je meer wil weten over jouw eerste factuur. Misschien heb je andere vragen op het gebied van facturatie. Op deze pagina vind je antwoorden. Heb je nog andere vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

 

Hoe is mijn factuur opgebouwd?

 

Jouw factuur bestaat uit abonnementskosten en eventuele verbruikskosten. Op jouw eerste factuur komen hier nog eenmalige kosten bij. Hieronder vind je meer informatie over deze specificaties en leggen we uit waarom deze kosten anders zijn op jouw eerste factuur.

Eenmalige kosten

Jouw eerste factuur bevat eenmalige kosten. Dit zijn  activatiekosten en opleverkosten.

  • Activatiekosten zijn de kosten voor het activeren van jouw pakket
  • Opleverkosten zijn kosten voor de monteur die jouw apparatuur heeft geïnstalleerd

 

Abonnementkosten

Abonnementskosten worden altijd een maand vooruit geïncasseerd.

Jouw eerste factuur bevat de abonnementskosten voor de komende maand, maar ook de kosten van de afgelopen periode. Vanaf het moment dat het abonnement is opgeleverd. Hierdoor kan de eerste factuur hoger uitvallen.

Verbruikskosten

Verbruikskosten zijn extra kosten die in de afgelopen maand zijn gemaakt. Deze worden dus altijd achteraf geïncasseerd.

Denk bijvoorbeeld aan gesprekskosten wanneer je vaste telefonie hebt.

Meer over jouw factuur

Je ontvangt jouw factuur in de tweede week van elke maand. Deze ontvang je digitaal als e-mail. In de bijlage van deze e-mail vind je een specificatie van de kosten. Jouw factuur wordt rond de 25ste van iedere maand geïncasseerd.

Heb je je factuur niet ontvangen? Controleer dan altijd eerst jouw ongewenste mail. Kun je daar ook niets vinden? Een overzicht van jouw facturen staat in Mijn Solcon.

Naar Mijn Solcon
Werken glasvezelinternet Solcon
Veilig Online Solcon

Wij geven jou de regie over jouw online veiligheid

Betrouwbaar Glasvezel

Wij helpen jou alles uit jouw glasvezel internet te halen

Persoonlijk contact Solcon

Wij geloven in de kracht van persoonlijk contact

Heb je verder nog vragen?

Wil je je e-mailadres wijzigen? Dit kan je zelf eenvoudig aanpassen in Mijn Solcon
Stuur voor het aanpassen van persoons- of betaalgegevens een e-mail naar administratie@solcon.nl

Je kunt het openstaande bedrag zelf overmaken aan Solcon. Maak de factuurkosten over naar NLRABO 0180 5874 20 t.a.v. Solcon Internetdiensten B.V. te Dronten. Vermeld hierbij jouw relatienummer

Kijk op Mijn Solcon om een specificatie te zien van jouw gesprekskosten.

Zoeken: