Voorwaarden Zakelijke Opleverservice

Voorwaarden Zakelijke Opleverservice

Niet aanwezig
Afspraak kan verzet worden tot 24 uur van tevoren. Binnen deze termijn of bij niet aanwezig wordt 25 euro in rekening gebracht.

Bezoek monteur
Bij een bezoek van monteur is klant altijd aanwezig. De klant mag ook iemand anders de monteur laten ontvangen, mist deze persoon ouder is dan 18 jaar (en dit ook kunnen aantonen op verzoek van de monteur indien gewenst).

Toegang
De monteur dient toegang te hebben tot de noodzakelijke ruimtes zoals meterkast of ander punt waar waar de (telefoon)kabel het huis binnenkomt. Zwaar meubilair, zoals kasten en dergelijke, moeten verplaatst zijn voordat de monteur er is.

Stroompunt
Voor het modem en de Genexis (deze laatste alleen bij FTTH) is een beschikbaar stroompunt nodig. Tevens bij de televisie is voor de TV ontvanger ook een beschikbaar stroompunt nodig.

Elektra
We realiseren geen stroompunten en verleggen geen stroomkabels.

Kruipruimte
Kabels kunnen getrokken worden door de kruipruimte op verzoek tegen een meerprijs. Echter kruipruimte moet goed toegankelijk zijn, niet vochtig, geen obstakels aanwezig. Tevens dient klant aanwezig te zijn als monteur kruipruimte betreedt. Mocht dit niet het geval zijn. Dan wordt er een kabel langs de muur / plint getrokken.

Boorwerkzaamheden
Klant geeft aan waar geboord mag / moet worden en hoe de kabels dienen te lopen. Boren gebeurd alleen in het woongedeelte van het huis. Er zal nooit geboord worden in een vloer met vloerverwarming.

Kabels
20 meter UTP kabel (Cat 5) is inbegrepen. Schroeven, installatietape, beugeltjes, connectoren zijn tevens inbegrepen.

Draadloos

  • Draadloos bereik is van veel omstandigheden afhankelijk. Een signaal kan afnemen in sterkte in een woning. In overleg kan een repeater aangeschaft worden om draadloos goed toegankelijk te laten zijn in de gehele woning.
  • Om devices draadloos in te kunnen stellen moeten ze voorzien zijn van een goed werkende draadloze ontvanger. Om devices bekabeld in te kunnen stellen moeten ze voorzien zijn van een goed werkende netwerkkaart

Alarm over IP
Alarm over IP wordt niet ondersteund. In vrijwel alle gevallen zal het wel werken. Maar dient klant contact op te nemen met verzekeraar.

Telefonie
Telefonie centrales worden niet ondersteund

 

Garantie

Solcon biedt 1 maand garantie op de Zakelijke Opleverservice. Daarna is er de reguliere support mogelijkheid middels telefoon of email.

De garantie is niet geldend in de volgende situaties:

  • De garantie is niet van toepassing als er veranderingen gemaakt zijn in de configuratie of fysieke situatie door de klant na bezoek van de monteur
  • De garantie is niet geldend voor slecht of onvoldoende WiFi bereik (Een goed Wifi-signaal is afhankelijk van vele factoren)
  • De garantie is alleen van toepassing bij normaal gebruik en indien conform de installatie- en gebruiksvoorschriften is gehandeld.
  • De garantie geldt niet indien het defect is ontstaan door schade als gevolg van een ongeluk, onjuist gebruik, verwaarlozing, normale slijtage, of indien er ingrepen aan zijn verricht of reparatie is uitgevoerd door niet door ons erkende monteur.
  • Extra kosten die door u of door derden gemaakt worden voor het kunnen uitvoeren van de reparatie, vallen niet onder de garantie.

Vijf goede redenen om voor Solcon te kiezen


Totaal ontzorger

Pro actieve hulp bij virus aanval

Solcon heeft dit jaar weer een uitstekend testoordeel (7,7) volgens de Consumentenbond.

Één team van aanvraag tot ondersteuning

ISO27001 gecertificeerd. Solcon hecht veel waarde aan informatiebeveiliging