Uw factuur

Uitleg over uw factuur

Uw factuur bestaat uit abonnementskosten en eventuele verbruikskosten. Hier leggen wij uit welke informatie in uw factuurspecificatie staat.

U betaalt de verbruikskosten altijd achteraf. Dit zijn de kosten die afgelopen maand heeft gemaakt. Bijvoorbeeld uw gesprekskosten en mobiel dataverbruik.

U betaalt de abonnementskosten altijd één maand vooruit. Op uw eerste factuur vindt u de kosten voor de afgelopen periode (vanaf dat u abonnement is opgeleverd) én de abonnementskosten voor de komende maand. De factuurperiode is op uw eerste factuur dus langer. Hierdoor kan het zijn dat uw factuur hoger is dan verwacht.

Indien u heeft aangegeven per jaar of kwartaal te willen betalen, betaalt u de abonnementskosten altijd één jaar of één kwartaal vooruit.

Wanneer ontvang ik de factuur?

U ontvangt uw factuur in de 2de week van elke maand. Deze sturen wij u via de e-mail toe. Als bijlage vindt u in deze e-mail een specificatie van uw factuur. Rond of op de 25ste van elke maand wordt uw abonnements- en verbruikskosten geïncasseerd.

Let op: dit kan afwijken indien u heeft gekozen voor kwartaal of jaarlijkse betaling.

Heeft u uw factuur niet ontvangen?

Controleer dan eerst uw spam- of reclamefolder in uw e-mailprogramma. Staat ook daar de factuur niet in? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088 – 003 22 22.

U kunt u factuur ook bekijken via serviceweb.nl.

Ga direct naar Serviceweb

 

 

Ik wil mijn gegevens wijzigen

Wilt u uw persoons- of betaalgegevens wijzigen? Stuur dan een e-mail naar administratie@solcon.nl. Als u uw e-mailadres wil aanpassen kan dit via het Serviceweb.

Veel gestelde vragen

 

Gesprekkosten specificatie bekijken
U kunt de specificatie van uw gesprekkosten bekijken op Serviceweb:

  • Login op uw serviceweb.
  • Kies boven in uw scherm, bij ‘kies een abonnement’, het gewenste telefoonnummer.
  • Kies links op de pagina voor ‘telefonie’.
  • Kies in het midden van de pagina voor ‘gespreksdetails’.

 

 

Automatische incasso mislukt

Het mislukken van een incasso kan omdat er een incassoblokkade op de rekening zit (hiervoor kan u contact opnemen met uw bank), omdat het rekeningnummer niet klopt of omdat het saldo op uw rekening niet toereikend is op het moment van incasseren.

Wat moet u doen als de automatische incasso is mislukt? Dan willen wij u vriendelijk verzoeken om het openstaande bedrag zelf over te maken aan Solcon. Het bedrag kan u overmaken op NL84 RABO 0180 5874 20 (Solcon Internetdiensten B.V. te Dronten).