Solcon Opleverservice

Professioneel aangesloten

Met de Solcon Opleverservice biedt Solcon een nette oplevering van onze diensten met een persoonlijke toelichting. De installatiewerkzaamheden van onze diensten worden keurig aangesloten bij u in huis. Tevens kunt u uw specifieke behoefte/wensen aanvullend aangeven tijdens het maken van de afspraak met onze monteur.

co-professional1

Laat het werk door een professional uitvoeren 

co-tevreden1

Monteur vertrekt bij 100% tevredenheid

co-dienst1

Na installatie maakt u direct gebruik van de diensten

Altijd Inclusief

Afhankelijk van uw dienst zullen we de volgende werkzaamheden uitvoeren. 

  •   Installeren van het modem
  •   Verbinding maken tussen maximaal 3 apparaten (PC, laptop, tablet, mobiele apparaat) en het modem
  •   Wifi check: Controleren Wifi bereik en indien nodig advies geven om het bereik te vergroten
  •   Uw telefoonlijn wordt werkend opgeleverd
  •   E-mailadressen worden aangemaakt in Serviceweb
  •   Wij zorgen dat u Solcon e-mails kunt ontvangen en verzenden op 2 apparaten
  •   Solcon TV app wordt voor u geïnstalleerd (1 apparaat) 
  •   Uw nieuwe TV-ontvanger wordt bekabeld aangesloten
  •   Uw TV wordt middels een HDMI kabel verbonden met de TV ontvanger (maximaal 1 TV)
  •   U ontvangt een persoonlijke toelichting over wifi, het TV menu + afstandsbediening

Afspraak inplannen

Voeg de Solcon Opleverservice toe aan uw winkelwagen tijdens het bestellen van uw internetpakket. Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om de afspraak in te plannen.

Ga naar pakketten

Bekijk de voorwaarden 

Wat kost het?

De kosten voor de Solcon Opleverservice bedragen €90,50 inclusief voorrijkosten. 

Actie
Bij afname van een Alles in 1 pakket betaalt u een speciaal actietarief. Doe de postcodecheck en kijk wel tarief voor u geldt.

Bekijk welk actietarief voor u geldt 


Kosten extra werkzaamheden

Wilt u meer werkzaamheden laten verrichten? Zoals het leggen van kabels (eventueel via de kruipruimte), wegwerken van kabels of het aansluiten van extra pc’s?

Geen probleem! Bespreek dit meerwerk zodra u een afspraak maakt met de monteur. Eventuele kosten handelt u rechtstreeks af met de monteur. Alle vermelde bedragen zijn inclusief BTW.

Schroeven, beugels, stekkers, installatietape etc.   Inbegrepen
Extra TV ontvanger   Alleen aan te schaffen bij Solcon, niet bij de monteur
Extra netwerkkabel (Cat 5e) (tot 20m inbegrepen)  

In overleg met de monteur

Stekkerdoos/blok   In overleg met de monteur
Kabels trekken door de kruipruimte   In overleg met de monteur
Aansluiten extra televisie op basis van TV-ontvanger   € 17,50 per kwartier
Aansluiten extra telefoon (bekabeld of draadloos)   € 17,50 per kwartier
E-mail instellen op extra apparaten   € 17,50 per kwartier
Installeren Solcon TV app op extra apparaten   € 17,50 per kwartier
Boorwerkzaamheden   € 17,50 per kwartier
Switch 5 poorts (type: Netgear GS105E)   € 36,00 + € 17,50 per kwartier
Switch 8 poorts (type: Netgear GS108E)   € 46,00 + € 17,50 per kwartier
AVM FRITZ!WLAN Repeater 1750E   € 79,00 + € 17,50 per kwartier
AVM FRITZ! Powerline adapter 1000E   € 115,00 + € 17,50 per kwartier

Dhiradj – Klantenservice

Wilt u advies over welk product het meest geschikt is voor u? Bel ons gerust op 088 - 003 22 22, want Dhiradj en zijn team helpen u graag verder.

Vraag het Dhiradj

Heeft u verder nog vragen?

  • Kan ik een gemaakte afspraak met de monteur wijzigen?

    U kunt uiterlijk 1 werkdag (minimaal 24 uur) van te voren de afspraak met onze monteur wijzigen. Dat doet u door te bellen met 088 – 003 22 22. Annuleert u de afspraak binnen 24 uur tevoren? Dan brengen wij €25,00 kosten in rekening.

  • Kan ik de installatie ook zelf doen?

    Bent u handig en heeft u ervaring met het installeren van media- en telecomproducten? Dan installeert u alle diensten relatief snel en eenvoudig zelf. U krijgt daarvoor een compleet doe-het-zelfpakket, inclusief alle benodigde apparatuur en een verkorte handleiding.

  • Wat als ik niet thuis ben op de afspraakdatum?

    U kunt dan een nieuwe installatie afspraak maken door te bellen met 088 – 003 22 22. Let op: als u niet thuis bent op de afgesproken dag, worden voorrijkosten van €25,00 in rekening gebracht.

  • Heeft u technische vragen?

    Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088 – 003 22 22. Onze klantenservice is op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 – 17.30 uur bereikbaar.