Complete Opleverservice

Professioneel aangesloten

Met de Complete Opleverservice biedt Solcon een volledige nette oplevering van onze diensten met een persoonlijke toelichting.

Met de Complete opleverservice worden installatiewerkzaamheden van onze diensten volledig en keurig aangesloten bij u op locatie. Tevens kunt u uw specifieke behoefte/wensen aanvullend aangeven tijdens het maken van de afspraak met onze monteur.

co-professional1

Laat het werk door een professional uitvoeren 

co-tevreden1

Monteur vertrekt bij 100% tevredenheid

co-dienst1

Na installatie maakt u direct gebruik van de diensten

Altijd Inclusief

Afhankelijk van uw dienst zullen we de volgende werkzaamheden uitvoeren. 

  •   Installeren van het modem
  •   Wifi activeren op uw mobiel, laptop, computer (maximaal 3 apparaten)
  •   Op verzoek de wifi repeater installeren
  •   Uw telefoonlijn wordt werkend opgeleverd
  •   E-mailadressen worden aangemaakt in Serviceweb
  •   Wij zorgen dat u e-mails kunt ontvangen en verzenden op 2 apparaten
  •   Solcon TV app wordt voor u geïnstalleerd (1 apparaat) 
  •   Uw nieuwe TV-ontvanger wordt bekabeld aangesloten
  •   Uw TV wordt middels een HDMI kabel verbonden met de TV ontvanger (maximaal 1 TV)

U een persoonlijk toelichting over wifi, het TV menu + afstandsbediening, het Solcon Webmail pakket en aan de hand van een hulpgids wordt er uitleg gegeven over veiligheid.

 

klantwaardering-complete-opleverservice

Afspraak inplannen

Voeg de complete opleverservice toe aan uw winkelwagen tijdens het bestellen van uw internetpakket. Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om de afspraak in te plannen.

Ga naar pakketten

Bekijk de voorwaarden 

Wat kost het?

De kosten voor de Complete Opleverservice bedragen €90,50 inclusief voorrijkosten.

Actie
Bij afname van een Alles in 1 pakket betaalt u een speciaal actietarief!

Bekijk welk actietarief voor u geldt 


Extra werkzaamheden
Wilt u meer werkzaamheden laten verrichten? Zoals het leggen van kabels (eventueel via de kruipruimte), wegwerken van kabels, aanbrengen van extra wandcontactdozen of het aansluiten van extra pc’s?

Geen probleem! Bespreek dit meerwerk zodra u een afspraak maakt met de monteur. Eventuele kosten handelt u rechtstreeks af met de monteur. 

Wandcontactdoos netwerkkabel   € 15,00 (inclusief plaatsing)
Stekkerdoos   € 15,00 (inclusief plaatsing)
Extra netwerkkabel (Cat 5) (tot 20m inbegrepen)   € 2,00 per meter
Schroeven, beugels, stekkers, installatietape etc.   Inbegrepen
Aansluiten extra telefoon (bekabeld of draadloos)   € 15,00 per extra toestel
Installeren Solcon app op extra apparaten   € 15,00 per extra toestel
E-mail instellen op extra apparaten
  € 15,00 per extra toestel
Aansluiten extra televisie op basis van TV-ontvanger
(Let op: uw televisie moet voorzien zijn van een HDMI-ingang)
  € 15,00 per extra televisie
FRITZ!WLAN Repeater 1750E   € 79,00 (o.b.v. koop)
Fritzbox 7360 modem/router  

€ 199,00 (o.b.v. koop)

€ 2,54 p/m (o.b.v. huur) + € 45,00 borg

Extra TV ontvanger  

1e TV-ontvanger in bruikleen
2e € 2,54 p/m (o.b.v. huur) + € 25,00 borg

Switch 5 poorts (type: Netgear GS105E)   € 36,00 (inclusief plaatsing)
Kabels trekken door kruipruimte   € 25,00

Prijswijzigingen onder voorbehoud.

Dhiradj – Klantenservice

Wilt u advies over welk product het meest geschikt is voor u? Bel ons gerust, want Dhiradj en zijn team helpen u graag verder.

Vraag het Dhiradj

Heeft u verder nog vragen?

  • Hoe maakt u een installatieafspraak?

    U wordt binnen enkele dagen opgebeld om een afspraak in te plannen.

  • Wat als ik niet thuis ben op de afspraakdatum?

    U kunt dan een nieuwe installatie afspraak maken door te bellen met 088 – 003 22 22. Let op: als u niet thuis bent op de afgesproken dag, worden voorrijkosten van €25,00 in rekening gebracht.

  • Heeft u technische vragen?

    Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088 – 003 22 22. Onze klantenservice is op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 – 17.30 uur bereikbaar.

  • Kan ik een gemaakte afspraak met de monteur wijzigen?

    U kunt uiterlijk 1 werkdag (minimaal 24 uur) van te voren de afspraak met onze monteur wijzigen. Dat doet u door te bellen met 088 – 003 22 22. Annuleert u de afspraak binnen 24 uur tevoren? Dan brengen wij €25,00 kosten in rekening.

  • Kan ik de installatie ook zelf doen?

    Bent u handig en heeft u ervaring met het installeren van media- en telecomproducten? Dan installeert u alle diensten relatief snel en eenvoudig zelf. U krijgt daarvoor een compleet doe-het-zelfpakket, inclusief alle benodigde apparatuur en een verkorte handleiding.

Vijf goede redenen om voor Solcon te kiezen


Al ruim 20 jaar is Solcon een zelfstandige, onafhankelijke en 100% Hollandse internetprovider.

Solcon heeft dit jaar weer een uitstekend testoordeel internet (8+) volgens de Consumentenbond.

“Deskundige, vriendelijke en geduldige medewerkers van onze Klantenservice in combinatie met een zeer goede en zeer snelle service.” Opiness.nl.

ISA®, hét kennisplatform voor veilig internet met tips en tools.

Bellen tegen vaste lage beltarieven en altijd gratis met andere Solcon-klanten.