Internet 2020
Wijzigingen abonnementen en tarieven 2020
Per 1 juli 2020 wijzigt Solcon de tarieven om te kunnen blijven investeren in de verbetering van de diensten.
U heeft een persoonlijk bericht ontvangen waarin staat wat dit voor u betekent.
Heeft u vragen over de wijzigingen?
Bekijk op deze pagina alle wijzigingen en de meest gestelde vragen.
Wat verandert er voor mij?
-
Abonnementstarieven
U heeft een persoonlijk bericht gehad waarin staat wat uw nieuwe abonnementsprijs wordt.
-
Beltarieven voor vast bellen vanaf 1 juli 2020
Heeft u naast internet ook vast bellen van Solcon? Voor bellen naar vast en mobiel veranderen de start- en beltarieven. Bekijk in onderstaande tabel wat er precies gaat veranderen.
Starttarief binnenland en buiten de EU (per gesprek) en beltarief binnenland (per minuut)
Huidige prijs Nieuwe prijs Starttarief € 0,12 per gesprek € 0,13 per gesprek Beltarief € 0,12 per minuut € 0,13 per minuut Belt u langer dan 2,5 uur per maand? Wist u dat u dan voordeliger uit bent met ons onbeperkt bellen naar vast en mobiel abonnement? U betaalt hiervoor € 13,50 per maand. Activeer het abonnement eenvoudig via Serviceweb. Maandelijks aan- en uit te zetten. Bekijk een totaal overzicht van al onze beltarieven.
Voor de belbundel vindt er geen tariefswijziging plaats. Deze blijft € 13,50 per maand.
-
Zenderwijzigingen
Vanaf 1 juli 2020 vindt er een prijsverlaging plaats voor Film1. U betaalt dan nog maar € 9,99 per maand in plaats van € 14,95. Zo kijkt u nog voordeliger naar de beste films.
Heeft u verder nog vragen?
-
Wanneer gaan de nieuwe tarieven in?
In het persoonlijke bericht dat u heeft ontvangen, vindt u ook de ingangsdatum van de tariefswijziging. Vindt de tariefswijziging voor u pas over enige tijd plaats? Dit heeft ermee te maken dat u op dit moment nog in uw eerste contract zit of omdat u per kwartaal of jaar betaalt.
-
Tot wanneer kan ik mijn contract kosteloos opzeggen?
In verband met de tariefswijziging heeft u het recht om uw abonnement tot en met 30 juni 2020 kosteloos te beëindigen.
-
Waar kan ik terecht voor nog meer vragen over de tariefswijziging?
Voor al uw vragen kunt u terecht bij onze Klantenservice. Bel naar 088 – 003 22 22 (bereikbaar ma-vr van 8.00 – 17.30 uur en zaterdag van 9.00 – 17.30 uur). Of stuur een e-mail naar info@solcon.nl.
-
Gaan de nieuwe tarieven automatisch in?
Op 1 juli 2020 worden de tarieven aangepast. U hoeft hiervoor niets te doen.
-
Blijf ik de korting ontvangen die ik nu al krijg?
Als u op dit moment een korting ontvangt op uw abonnement, dan blijft u deze korting gewoon ontvangen tot de afgesproken einddatum.
-
Hoe kan ik mijn contract opzeggen?
Dit kan online via serviceweb.solcon.nl of door te bellen naar onze Klantenservice via telefoonnummer 088 – 003 22 22 (ma t/m vr van 08.00 tot 20.00 uur en za van 09.00 tot 17.30 uur).
-
Waar vind ik de nieuwe prijzen?
Vanaf 1 juli vindt u de nieuwe tarieven op onze website en in Serviceweb.
-
Verandert het tarief voor de belbundel ook?
Voor de belbundel vindt er geen tariefswijziging plaats. Deze blijft € 13,50 per maand. Met de belbundel belt u onbeperkt naar vast en mobiel binnen de EU.