Extra maatregelen coronavirus

Als gevolg van het coronavirus neemt Solcon extra maatregelen. We houden de ontwikkelingen rondom de uitbraak van het coronavirus nauwlettend in de gaten en nemen op dagelijkse basis maatregelen om verdere verspreiding van het virus tegen te gaan.

De veiligheid en gezondheid van medewerkers en klanten staan daarbij voorop, evenals de continuïteit van de bedrijfsvoering van Solcon en de dienstverlening/service aan onze klanten.

Bezoek aan Solcon

Wegens de extra maatregelen is onze receptie op dit moment gesloten. Natuurlijk staan we wel voor u klaar! Neem telefonisch contact met ons op of bekijk de informatie op onze website.

 

Bellen met Solcon?

Onze klantenservice heeft het gezien de situatie drukker dan normaal. We helpen u natuurlijk graag, maar vragen u wel rekening te houden met wellicht een langere wachttijd. We hopen op uw begrip voor deze situatie.

Service

Heeft u een vraag over een van uw diensten van Solcon of ervaart u problemen? We helpen u graag online verder.

Ga naar online klantenservice

Aanbod

Benieuwd naar de mogelijkheden van onze pakketten of direct bestellen? We helpen u graag op onze website verder.

Bekijk pakketten

Veelgestelde vragen

  • Zijn de monteurs nog beschikbaar?

    Bij urgente storingsmeldingen en nieuwe installaties blijven de monteurs in actie komen. Uiteraard zullen onze monteurs volgens aangescherpte veiligheidsmaatregelen te werk gaan. Voorafgaand aan de afspraak belt de monteur om met u te bepalen of hij/zij langs kan komen. De monteur kan anoniem bellen. Neem voor meer informatie of het wijzigen/annuleren van uw afspraak gerust contact op met Guidion via telefoonnummer 088 2000 150.

  • Wordt mijn apparatuur wel bezorgd?

    Ja, de bezorging van apparatuur gaat gewoon door. De bezorgers nemen hierbij uiteraard wel extra maatregelen om de verdere verspreiding van het virus te voorkomen. Zo tekent de bezorger na uw toestemming voor ontvangst. Dit heeft als reden om het contact tussen mensen te minimaliseren. Als ontvanger van het pakket wordt u gevraagd om de laatste 3 tekens van uw legitimatiebewijs. De bezorger noteert deze vervolgens in het handtekeningveld. Houd er dus rekening mee dat u uw legitimatiebewijs bij ontvangst van een pakket bij de hand heeft.