Solcon wint Opiness Award voor tweede jaar op rij
Tevreden klanten. Daar doen we het uiteindelijk voor. Daarom zijn we er trots op dat we onlangs voor de tweede keer op rij de Beste Service Award van Opiness gewonnen hebben. Solcon scoorde vorig jaar gemiddeld een 8,9. Daarmee zijn we net als in 2014/2015 de beste internetprovider.
Goede service en persoonlijke benadering springen eruit
De snelle en goede service (40%) zorgt dat klanten jaren bij Solcon blijven. Ook de persoonlijke benadering van het personeel wordt door veel klanten als pluspunt benoemd (12%). ,,Een provider met het hart op de juiste plaats. Al diverse malen bekroond door de consument. Goede serviceverlening en weinig storingen”, schreef Roland bijvoorbeeld.
Onafhankelijke beoordelingen van klanten
Opiness.nl is een onafhankelijk online platform waar u dienstverleners kunt beoordelen en vergelijken op klantoordeel. Honderden mensen vullen er jaarlijks reviews in. Opiness analyseert die reviews elk jaar en ontdekte dat klanten het tegenwoordig vooral belangrijk vinden dat je als bedrijf doet wat je belooft, dat snel doet en wat extra’s doet. Daar gaan we dus ook in 2016 ons uiterste best voor doen!