Bel, mail of bezoek. Wij helpen u graag.

Wij helpen u graag

Wij helpen u graag met vragen over facturen en betalingen, orderstatus en leveringen, administratieve wijzigingen of door middel van technische ondersteuning. U kunt ook kiezen voor overige vragen.

Nadat u een keuze heeft gemaakt, krijgt u suggesties om u verder te helpen. Staat het antwoord wat u zoekt er niet tussen? Vul dan het online contactformulier maken. Dit formulier wordt opgepakt door onze medewerkers van de betreffende afdeling.

Heeft u een klacht?
Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en goede producten aan te bieden. Toch kan het zo zijn dat u ergens niet tevreden over bent. Wij horen dit graag van u. Vul hier het klachtenformulier in.

1Waar kunnen wij u mee helpen?

Facturen en betalingen
Bestellen en
leveren
Administratieve wijzigingen
Technische ondersteuning
Overige
vragen

Bel ons

Particulier

088 – 003 22 22

Zakelijk

088 – 003 25 25

Openingstijden

Technische Dienst

  • Werkdagen: 08.00 – 20.00 uur
  • Zaterdag: 09.00 – 17.30 uur

Verkoop & Administratie

  • Werkdagen: 08.00 – 17.30 uur
  • Zaterdag: 09.00 – 17.30 uur

Aangepaste openingstijden

  • Zaterdag 27 april (Koningsdag): Gesloten
  • Donderdag 9 mei (Hemelvaart): Gesloten
  • Maandag 20 mei (2e Pinksterdag): Gesloten

Kom langs

Werkdagen: 09:00 – 17:30
Zaterdag: gesloten

Routebeschrijving

Adresgegevens

Bezoekadres

Het Spaarne 11
8253 PE Dronten

Postadres

Postbus 127
8250 AC Dronten

Retouradres

Antwoordnummer 613
8250 VB Dronten

Onze datacenters

Bankdetails

KvK-nummer: 39071501
BTW-nummer: NL8083.60.735.B01
Bankrekening: NL84 RABO 0180 5874 20 (Solcon te Dronten)
BIC: RABONL2U

Meldingsnummer College Bescherming Persoonsgegevens: 1399548
Solcon is aangesloten bij de Geschillencommissie voor Elektronische Communicatiediensten.

Social Media

Wij horen natuurlijk ook graag van u op een van onze socialmedia-kanalen. Onze webcare is geopend op maandag t/m vrijdag van 08.00 – 20.00 en op zaterdag van 09.00 – 17.30.